Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, December 2, 2011

Saya Da Check-In

Hihi...
Bukan la saya check in kat hotel ke apa...
Esok jam 5.20ptg kan saya n Hubby da nak fly da...
Jadi mlm smlm saya da buat Web Check-In la siap2...
Selamat da juga saya print-out our flight boarding pass ;p
^
Besok makanya kami akan bertolak ke Labuan la jwbnya...
Kan kami amik flight from Labuan to KL...
Sbb dr KK-KL mahal meihhhhh...
Sorang ja mencecah RM300++
Tapi Alhamdulillah la jugak sbb dapat tiket arga RM159...MAS lak tu...
Ya la...Air Asia tu nampak ja murah tapi bila campur itu ini..gedebak-gedebuk...last2 mahal jugak kan???...
Mcm MAS ni 1st time la saya naik...
Hubby banyak kali coz waran tiket kan???
Bila kita beli tiket MAS nih da masuk sekali ngn baggage...
Pastu siap boleh pilih seat tanpa sebarang charge lagi tu...
Kalo Air Asia kan ada extra charges kalo nak pilih seat...hihi... 
Apapun sgt x sbr utk balik kampung after a year x balik kmpg ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...