Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, December 2, 2011

Berminyak+Gelap

Ntah kenapa lately nih saya perasan...
Muka menjadi gelap n sgt berminyak...huhu
Gmbr kat sebelah ni pun jenuh nak mengadjust nak kasi nampak elok sikit
Pas dlm beberapa minit pakai cream muka...satgi2 jadi berminyak n nampak gelap...
Pelik pulak...
Nak kata x serasi...
Lama jugak da saya gunakan produk Syahirah...
Setau saya la kan...
Selalunya org hamil akan alami keadaan mcm tu...
Tapi saya x hamil pun...
Adoyaiiiiiiii....
Ngapa la jadi begini pulak???huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...