Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, December 6, 2011

KL...We missed U

Sesampainya umah Mak Abah di Gombak 04122011 jam 2pagi camtu...
Ohh..di sini la kami duduk since dr Mak Abah kawin tahun 1974 dulu lagik...
Tapi bila Mak Abah da pencen dorang mo duk kat kmpg pulak...
Abg la yg jaga umah Mak Abah sekarang...
Sekali-sekala baru turun Gombak ;p
Ohhh...sambung cita..hikhik
Saya n Hubby sembang2 ngn my abang sampai la ke jam 3 lebih...
^
^
Pastu Hubby suh mintak pinjam keta abang saya...
Mo ronda2 KL katanya...
Kata miss KL kan?hikhik..
Setahun lebih kami tinggalkan KL maaaa...
Of coz la rindu kan???
^
^
So kami pun meronda la sekejap pepagi buta..
Tapi tau ja la kalo kata KL nih..
Even jam 3pagi...
Amboi koooooo...tetap meriahhhhhhh...haha ;p
^
^
Ok la...layan ja la gmbr yg adoooooo....
Penyakit sleeping beauty dah datang...
*** Berblogging sambil baring atas katil..nyaman ehhhhhhhhhhh...hihi...japgi kita Zohor ekkk ***





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...