Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, December 1, 2011

Bosan Tanpa Hubby...huhu...

Bosannya kalo Hubby x da di sisi...
X da anak pun bosan jugak...
Tapi as long saya ada Hubby di sisi...
Its ok sbb Hubby la nadi saya maaaaa...
^
Andailah ditakdirkan Allah x beri kami peluang ada zuriat
Its fine...Saya redha ja kalo itu yg telah ditakdirkan utk saya...
^
^
Yang penting saya mau Hubby saya ada bersama saya sehingga ke akhir nafas saya...
Kalo saya da mati...
Time tu x kisah la kalo Hubby nak kawin lain pun...hihi...
^
^
X sbr nak tunggu kepulangan Hubby esok...
I miss him so much n I knew that He miss me too...
Wah...confident kan???hikhik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...