Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, December 13, 2011

Ngandung???

Ada nampak daku mcm ngandung x???hihi...
^
^
Balik kampung ni pi berurut dgn 3org bidan kampung...
Suma kata daku mmg ngandung...
^
^
Bila saya gtau saya ada je darah tiap bulan tapi sikit2..mcm stain2 ja...
Kata dorang kalo camtu org panggil..."baby cuci muka" gitu...
Ntah la...
Check UPT x da pun...
^
^
Tapi mmg ada kwn sekolah dulu da preggy 5bulan baru sedar...
Katanya x sedar dia ngandung pasal tiap bulan ada ja period...
Jadi skrg nih mmg x da perkara yg mustahil kan???
^
^
Myself...mmg malas mo pi klinik bagai nih...
Tunggu dan lihat ja la...
Kalo ada rezeki..Alhamdulillah...
Kalo x da rezeki...da biasa kan???
Jadi mmg da lali...
^
^
Tapi end of this month adalah 4th Wedding Anniversary...
Kalo mmg ya...
Syukur Alhamdulillah la jwbnya... ;)

7 comments:

  1. cepat2 la gi klinik. check! kot2 ade good news kan.. buleh la share! wish ya all the best! ;)

    ReplyDelete
  2. illa...yup..doa yg terbaik ja dear...moga betul la kata bidan2 tu...

    leez...malas la leez sbb tiap bulan ada ja darahnya cuma skt2 ja...check UPT pun x da jugak...tunggu ja la dulu...tgk mcmana...anyway...thanx ya dear..

    ReplyDelete
  3. Insyaallah kak.. Ros pun xsdar kata ngandung. Siap exercise n mkn bnda tajam lagi.. Kalau tau mesti xbuat dr awal.. Alhamdulillah allah tolong akk... :)

    ReplyDelete
  4. insyaAllah ada rezeki.. aku doakan yg terbaik :)

    ReplyDelete
  5. delimasari...moga2 la hendaknya...aminnnnn...tahnx dear...

    hrp2 la akak pun mcm ROS jugak...semoga anniversary yg ke4 nih...inilah hadiah yg paling istimewa hendaknya...aminnnnn...

    isma..thanx isma ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...