Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, March 1, 2009

Picnic Arini...Ulu Yam

Kenapa saya pilih Ulu Yam sbg tmpt mandi-manda kami?1...dekat ngn tmpt tinggal...2 mmg dr kecik kami sefamily dok gi mandi situ...3...skrg ni da selesa coz setiap dataran sungai MPS da sediakan lantai bersimen...so amatla selesa...sng nak hidang makanan...bersantai...sapa yg ada khemah pun da sng nak pacak khemah....x da pulak alami gatal2 badan seperti yg diwar-warkan baru2 nih...ok jek...

Inilah menu kami...nasi goreng, bihun goreng, ayam panggang ngn coleslow, sandwich sardin, sandwich telur, air berkarbonat...air teh o ais tertinggal dlm peti ais...ada ka patut???

Inilah Bard...Zura hubby's...tukang kipas ayam...yg kelakaqnya bukan bole main ayaq lama2...mengigil x hingat...tu la sapa suruh x gebu mcm kami2 :p


Inilah saya yg tembam...yg tegak berdiri tuh sapa lagi kalo x hubby saya...Bila saya nak tangkap gmbr dia...dia marah...tp bila tgk saya upload gmbr kt pc nih...dia ckp gmbr dia sikit...haaa...tu la...jual mahal lagi sapa suruhkan???...saya pun lupa lak nak tgkp gmbr ngn hubby saya bila da sonok2 camnih...

Ini pulak saya ngn kwn saya Zura...kami kawan since Form 1 masa tu taun 1996...naik bas sekolah sesama...tp yg start rapat betul2 time form4 ngn form5...manataknya...satu kelas da tu balik sekolah tunggu bas sama2 jgk...masa tu da x naik bas sekolah da...apa kelaskan da besaq naik bas sekolah...x rock la kan...

Elleh Zura...buat2 baca paper konon..tgk gmbr 1 lagik tu...Zura ada tokoh jadi photographer x?



Pose sblm mandi time..Gmbr dorang byk drpd aku...x le jadik nih tp x pe la...bila da gebu nih rasa segan nak bergambar sgt...


Meriah sungguh dgn gelak ketawa anak2 dara n mak2 dara...Siap buat salon basuh rambut sesama kami lagik...pastu yg beshnya siap beli bola lagi main passing2...da mcm kanak2 ribena...kanak2 pun x main bola cam kami...tp da mcm beruk pun ada :p

p/s utk ZURA : Next time kita picnic kita bwk nasi putih aje pastu panggang ikan n ayam...ikan cencaru kita sumbat cili...yumyum...sedapnya...nanti aku buat air asam ngn kicap pedas lagi berapi...bila nak gi lagik nih...aku excited tul nih...sila comment ye PN.ZURA...ckp je bila...kami on sentiasa...

7 comments:

  1. Amboi nti aku grab kat ko yer..pic kat kamera aku xbyk..tuela pasni lau picnic xpyh bwk mknan byk2..byk lebih..bwk cam utk bkr2 jer,br sonok mkn..
    Nti kita g lgla..tp tmpt yg sm ke lg?nti ada plak beruk lain yg kacau lg..haha
    apapun smlm mmg enjoy!!!!!

    ReplyDelete
  2. aar...x yah ar g tmpt lain...tp smlm tu kalo dpt amik gmbr abg yg kain terlondeh utk selamatkan bola kita tu kan best...mmg kelakar betul...

    ReplyDelete
  3. haha..yela rugi tul,lau x leh jd kenangan sb dia penyelamat bola kita..wei bola tue ada kat aku..nti aku bg kat ko mgu dpn,mak aku bsg kata cam budak2 bli bola tue...

    ReplyDelete
  4. ala...skali-skala nak jadi bdk2...pe salahnya...woit...apa plan weekend nih?

    ReplyDelete
  5. umm...so far nih..takde lagi nak guna wang yang banyak untuk buat rawatan..untuk fisio pun ina guna GL ina..Rawatan Kak Raw nih pun tak bayar mahal sgt..emm..thanks yek azie..emm..tulah..budak2 nih mmg comel..tu azie lum tgk live lagi..klu tgk live mesti geram..

    ReplyDelete
  6. thanks azie atas suggestion tu.Emm..mmg ramai yang tak tau ttg sakit tuh..tapi skrg nih ramai gak budak2 yang kena penyakit tu..sian tgk diorg..emm..ina so far nih takde idea lagi..emm..ina ada kenal sorang akak ni..dia ada anak 2 org..dua2 OKU..dia ada blog..emm.klu azie prasan nama blog dia Aku OKU..Mama ngan papa dia mmg support dan perjuangkan nasib anak2 OKU nih..ina mmg tak setabah diorg..tapi klu azie leh suggestkan kat dia..mgkin dia ada idea..pasal dia skrg nih tgh nak kumpul org2 yang ada anak sama cam dia dan nak buat sesuatu..nak perjuangkan sekolah untuk kanak2 mcm Nabila, sakit Cerebral Palsy..azie try la link ke blog dia..mmg sedih..

    ReplyDelete
  7. ok...once azie free azie cuba buat apa yg termampu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...