Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, March 8, 2009

Bukit Tinggi 080309

Ini la entrance Colmar Tropical...destinasi terakhir kami tp patutnya inilah destinasi kami yg utama...camne tuh??? So next time kalo ada rezeki lebih nak spend time kat sini...penat jgk balik ari ni tp x pe la drpd dok saja ngadap tv je..bosan jgk...





Suka tgk pemandangan dan keadaan kat Colmar Tropical nih...apa lagi bila naik kat menara tuh...angin sepoi2 bahasa mmg mendamaikan apalagi da letih sgt time tu rasa mcm nak landing baring je kat menara tu...











Inilah menara Colmar Tropical...nasib ada lift disediakan...x la letih nak ke atas menara...apalagi abis da tenaga ni menjelajah kat Japanese Village...






Inilah tempat yg paling saya suka....Rabbit Park...tp bukan rabbit je yg ada kat sini...burung bangau ada...keldai ada...tp yg plg saya suka...RUSA...suka betul rusa-rusa tu bila saya suap makan daun...nasib x da sapa yg marah...rasa sonok sgt bagi mkn rusa-rusa tu...rusa-rusa tu pun mcm suka je kat saya..mana x nya...bila saya jalan je tepi2 pagar tu..dorang follow...rasa teruja pulak... :p







p/s: sila abaikan lemak2 kat blakang tu ek :)








Tgkla betapa sukanya rusa-rusa tu kat saya...mmg teruja sgt la walaupun pd mulanya saya agak gerun...terigt pulak kat rusa-rusa tu..."Aku merinduimu..."

Ini pulak pix2 semasa kami kat Japanese Village tp sbnrnya x suma yg kami dpt capture...Kwsnnya mmg luas...kalo nak jalan sepenuhnya mmg pengsan saya dibuatnya...






Bila dah berisi sgt nih harus nyorok blakang hubby... :)


Melihat pemandangan...tumbuhan hijau...adalah merupakan salah satu terapi minda. Jiwa rasa tenang...hati pun rasa riang... lupa segala masalah...so nikmatilah beberapa view yg sempat dicaptured...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...