Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 26, 2009

Nasi Lemak Sambal Sotong

Menu Of The Day...Nasi Lemak...




Alhamdulillah...kenyang da pagi nih...arini saya msk Nasi Lemak Sambal Sotong....so nampaknya the whole day nih mkn la kami 3org menu yg sama...tp x cukup syarat la coz timun ellekkkkkk...malas nak gi kedai...Kpd Pn LoveyDobbey...jemput makan...:) jgn marah k...x da cerita menarik yg nak dikongsikan dgn semua melainkan menu makanan...Menu makanan menarik ke?Apa2 aje la kan???!!!


Wajah hubby yg da kekenyangan...makan bertambah lagi :) Macam nak tido je hubby nih...jgn B....wake up...wake up...go to work now....

Kisah Saya,

4 comments:

  1. Entry azie ni membuat kan akak terliur menengok sambal sotong tyu... harus pagi esok nak cari ns lemak sambal sotong ni tau.... uwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. siannya akak...cari tau jgn x cari :)

    ReplyDelete
  3. Oh tidakkkkk! tak bleh tgk nasik lemak, kene berpantang. kalori dlm badan ni x larat nak tampung ni!

    ReplyDelete
  4. ala kak yan...mkn la skt x da nya bertambah berat bdn tahap melampau punya... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...