Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 24, 2009

Nasib Baik

Semestinya 'Si Hitam' kesayangan kami nih berada di dpn kedai kami :) kalo x...mmg x sng duduk...resah-gelisah je saya dibuatnya...x tau la napa walaupun 'Si Hitam' kami nih bukan la BMW, Mercedes, Honda...bla bla bla....akan ku usahakan jgk supaya ia sentiasa berada di dpn mata kuuuuuuuu....
(sila abaikan plat no keta kami ek :p...)

Smlm mmg bernasib baik la sgt2...nasib buh tiket parking...kalo x...mau kena saman.!!!..lega Alhamdulillah...itupun nasib hubby cpt gi ltk tiket parking pas kitaorg nampak penguatkuasa MPS lalu dgn van.Selama nih mmg x pnh buh pun...cuma masa awal2 MPS pasang mesin tu awal bln11 taun lepas saya buh tiket parking...start x buh tu pun bkn psl apa...sbb bengang ngn mesin tu arr...kita buh duit tp x kuar tiket...dok complaint pun still sama jgk....tp arini da start da buh tiket parking...lebih baik mengelak...kang kena saman x pasal plk duit melayang... :)

Kisah saya,

6 comments:

  1. x la takut sgt :) saja je nak kumpui tiket parking...

    ReplyDelete
  2. kedai azie ni kat mana eik?
    dobi kan?
    kat area mana?

    ReplyDelete
  3. kedai azie kat sunway batu caves...firzie laundry services

    ReplyDelete
  4. dekat ngan umah mak adex...
    kat fasa 9...tmn sri gombak..
    nanti adex cari..leh kenal2...

    ReplyDelete
  5. to kak adex-aieda...
    azie start bln 5 nih da x meniaga da...azie jual biz ni kat someone... :) tp bole je kalo nak jumpa...le jumpa kembar akak :p bagi sorang bole?azie dok pun kat greenwood je...akak dok mana?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...