Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 31, 2009

B4 tgk wayang

Haa...nih la aktiviti b4 kami ber3 tgk wayang kat TimeSquare Ahah malam ritu.Cuci keta kat Kmpg Baru...masa nih lebih kurang kul 9lebih camtu...booking tiket cita Intelligent kul 11mlm(x da cita menarik sgt mlm tu)...so still early lagik time tu kan...Dlm me n my sis dok tgk dorang ni mendobi keta...suka tgk Mat Nepal nih...smart je pakaiannya...baju siap masuk dalam...pakai suar slack pastu kasut mcm keja opis...bebetul menjaga penampilan la...





Tgk tu...1 keta sampai 3org...tapi x pe la kan...cepat sikit siapnya. Kalo part2 CAR WASH nih saya suka pekerja Nepal&yg mai dari India tu...dorang nih buat sungguh2...bersih la keta...ngn wangi suma cukup la...teringat lak basuh keta kat CAR WASH dpn kedai nih...bdk "IND" (faham2 la ek apa maksudnya)...ada ke cuci keta x abis dia le dok sembang ngn kwn2 dia...x sng duduk cek nih...terjenguk2 la cek dr dobi nih...last2 g tanya...ada ke dia le tanya "akak sudah mau balik ka?"...bengong betul!!!Kalo x balik pun x kan 2,3jam nak kasi ko pegang keta aku...bodo betul la (ini ckp dlm hati je la :p)...bole pulak buat keja benti2...yg bengangnya kunci keta ada kat keta...pintu dok ternganga...yg dak tu lak dok best nyembang...ikutkan suh dia parkingkan dpn kedai...last2 saya gi amik n parking seniri...tapi pengajarannya...lenkali x le percaya bagi kunci kat sesapa pun...buatnya dorang duplicate...naya woo...walaupun si hitam itu hanya la Si Wira SE...mati cek kena marah ngn hubby nanti...



Kisah Saya,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...