Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, March 27, 2009

Malam2 Cari Makan...

Malam nih kami ber2 mkn Chicken Chop selepas the whole day kami mkn roti je :) Ari2 mkn nasik..sesekali nak la tukar selera jgk kan? Hubby lum balik keja at this time...so kami ber2 je la...bukan g mana pun...sekadar gi kedai berhampiran je...Malas nak gi tmpt lain...nanti balik susah nak dpt parking depan kedai :0


Looks nice kan?...but x tau la knapa kali nih mkn kat sini...black paper sauce nya masyammm...tapi sbb lapar...kami telan je la...

Mushroom Soup ngn Garlic Bread menu yg semestinya ada kalo makan Western Food...x sah kalo x da...

Tgk la saya yg semakin chubby...muka pun da makin petak dan bulat...camne tu???kalo makin tembam...ada isi...x pe jgk... :)

Tgk la adik saya tu...kusyuk tul dia makan...apapun kami kenyang sgt2...tp terkilan jgk sbb black paper sauce nya tue........kalo hubby ada nih mesti dia marah saya sbb byk complaint...hahaha...


Kisah Saya,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...