Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, July 27, 2016

Selamat Tinggal Mak-Abah-Mama-Ayah

Dari kiri : Abah, Mak, Mama Mertua dokong si kecik aku dgn Ayah Mertuaku




Kami kalo balik kampung...da x turun KLIA da...
Trus direct turun Airport Penang sbb da x jauh dgn Taiping. Slalunya kalo x Mak Abah yg jemput..Mertua aku yg akan jemput dan kengkadang dorang dtg jemput skali je naik Avanza mertua aku...Mak Abah aku wira cam aku je..mana nak muat kan naik ramai2 dgn brg2 lagik..hihi...

Dolu rajin la turun KLIA sbb ber2 je..ni da ada anak..dgn anak yg superduper aktif..brg yg banyak lagi..mmg da x kosa la nak turun sana...Turun Airport Penang, senang je...sejam lebey da sampai kampung halaman.

Sorry kpd sedaramara atau kengkwn yg mana aku x dpt jumpa. Bukan sombong..lupa sedara atau lupa kawan. Bila balik kmpg, transport da la x da...kalo guna keta mak abah aku...dorang nak guna apa pulak kan camtu jugak la kalo guna keta mertua aku lagi2 dorang ke hulu ke hilir antar kuih la..buah la..jd mmg x la kitaorg ni nak jalan merata sgt. 

Nanti la kalo aku kaya..aku beli Welfire ke sebijik **btl ke ejaan tu???hahhaahh..Nanti senang la nak ke sana ke mari kan bila balik kmpg...hihiii..tapi rasanya nak beli la pesawat persendirian sebijik.... Senang nak balik kmpg...Time tu..Anytime je la Sabah ke Tepeng..hahaha

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...