Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, December 1, 2014

Kari Kepala Ikan Utk Lunch Arini


Seawal kul930pagi..udah aku siap masak Kari Kepala Ikan ni haaaa korang...
Kerlas ke tidokkkkk..haha..Awal pagi da siap masak lauk lunch..hikkksss...

Ohhh..begini la beranak kecik..Baby aku anje sesangat..nak menempek je ngn mummynya nih so kalo aku x buat keja umah/masak waktu baby aku tido..mmg idok la siapnya keja2 aku..Jadi bila baby aku tido..haaaahhhh..zasssss la aku buat apa yg patut..Kalo babahnya ada..x apa la sbb manja ngn babahnya..Bila berdua je ngn mummy...haruslah menjadik anak kangaroo cuma aku x da poket kat depan jek tau..hahaha..Ini bukan rungutan tau..saje je iolls nak sharing kisah seorang surirumahtangga..hikkkksss...


Btw, at this moment..kari aku adalah tanpa incik bendi n cik tomato..Harap2 la incik somi aku x lupa nak membelinya tengahari dia balik keja kang...Kalo x da bendi n tomato rasa x sempurna kari ikan aku..walaupun tau mmg da awesome ngalahkan kari mamak tau..hakhakhakkkk..Yoyo ooo je kan makssss ngangkat bakul..kihkihkihhh...

N ini adalah ikan hasil pancingan kawan somi aku..Actually dorang pi berdua mancing time off day dorang last week. Tak dek rezeki incik somi aku dpt ikan that day tapi da kwn somi aku bagi..Alhamdulillah la..rezeki...rezeki..hikkkssss


So korang..lunch apa la korang arini yg mana bekerja?...Yang mana surirumah cam aku..korang masak apa arini??? heeeeee :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...