Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, June 2, 2014

Popcorn Berkaramel Yang Paling Sedap Di Alam Semesta!!!

image

Hamboi angatttt kan tajuk entry..sudah la hamboi hamboiiii..panjang pulak tu tajuknya..hihiiii..

Ok..sesiapa yg berminat nak beli popcorn berkaramel,
Sila sms / wasap aku 012 6346852

Harga RM35 termasuk pos..Korang akan dpt 4tin mcm gmbr kat atas yg terdiri drpd ;
◆ Classic Caramel
◆ Classic Caramel With Almond
◆ Classic Caramel With Walnut
◆ Classic Caramel With Hazelnut

So far..customer aku sumanya repeat order..so semestinya sedap yumyum la khennnn..hihii..Meh2 sapa nak selit order, sila sms / wasap aku 012 6346852...hohoooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...