Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 23, 2012

Ermmm..Sejuknya

Skrg tmpt lepak dlm umah sendiri adalah di dlm bilik tido…

Ate kalo dlm bilik ada tv n aircond
For sure la best melepak dlm bilik tido kan???☺
Terasa spt di hotel gitu...hahah

Sampai pakhencik brkata kpd makhencik…
" Nanti kita jual la ekk LCD TV 42inch kt ruang tamu tu ya…"

Hahah…truk kan???
Ayat perli yg trbaikkkk gitu..hehe

Ehh...korang kalo pasang aircond kan, brapa suhu korang pasang ekk???
Kalo cm makhencik laki bini, suhu favourite kami adalah 16celcius
Gila sejukkan???…lalalala
Trasa spt d Kundasang makanya..hehe

Ok la, slamat mlm eh utk korang2 suma
Makhencik tau suma yg dtg ke blog makhencik adalah silent reader
Apapun, tq tau semuanya sb sudi singgah di sini ☺
Good night once again…

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...