Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 23, 2012

Condom Special Offer

Hahah…
Nak gelak lak bila dpt email pasal condom nih…
X pa..le jadi bahan utk brblogging ☺

I da kawin la derrr…haha
Rasanya x perlu kot kondom bagai nih

Korang perasan x kalo dlm email mcm2 email yg korang akan dpt
Especially dlm Junk Mail la..hehe

Mcm2 ada kan???

Tp kalo brkenaan bank ke hapa
Korang jgn layan trutama dlm online banking tau
Jgn g ke online banking melalui link yg ada dlm email
Kalo korang buat jgk makanya duit korang yg membukit dlm bank tu akan leper cm lempeng pisang…

Agak2 le x guna perumpamaan itu?haha

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...