Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 29, 2012

Mangsa Keadaan

Ermmm...sian tul nengok budak yg umur pun x sampai 2tahun tapi da pakai cat kuku cengini...huhu...
^
^
Kat kuku kaki pun masih ada saki-baki yg terdahulu yang x dicuci sebersihnya...
Siannya la aduhaiiiiii...

2 comments:

  1. ala kesiannya..kecik2 dah ajar warna kuku..plak tu dah ditanggalkan semula..senang pakaikan jer inai

    ReplyDelete
  2. mrs kayrul...sian kan budak kecik cmnih jadi mangsa keadaan..geleng kepala kami laki bini sampai azie ckp kat hubby azie x mau bwk budak nih jalan2..bukan apa sis..kami nih selalu bwk anak2 asuhan jenjalan dkt2 sini tapi kalo budak tu dlm situasi mcmtu mmg x mau bwk jalan sbb selalu org igt yg kami bwk adalah anak2 kandung kami..x elok jugak kan org tgk budak sekecil tu pakai cat kuku cmtu...segan lak kami nanti sbb kami yg diperkatakan nanti...hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...