Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 26, 2011

Saya sayang sangat dgn mak saya ;)

Saya sayang sgt dgn Mak saya ;)
Ehh...mana ada org yg x syg mak kan???



Mak...
Kau adalah seorang ibu yang amat penyayang...
Membesarkan kami 7beradik dgn penuh kesabaran...
7org anak yg pastinya memberikan pelbagai warna...
Ada suka...Ada juga duka pastinya...
Namun kau tabah dalam apa jua keadaan...
^
^
Mak...
Kasih sayangmu tak terbanding dengan apa jua kasih sayang pun...
Walaupun aku kini sudah bersuami...
Tapi kasih sayang mu adalah kasih sayang yang paling sejati...
^
^
Kini aku telah jauh dari pandangan mata mu...
Aku terlalu rindukan diri mu Mak...
Namun aku tak dapat memeluk mu...
Hanya dapat mendengar suara mu di telefon...
Apapun aku tetap bersyukur...
^
^
Mak...
Aku terlalu menyayangi diri mu...
Semoga panjang umur mu&diberikan kesihatan yg baik...
Agar dapat ku berbakti kpd mu...
Wahai Mak yang amat ku sayangi...
http://www.churpchurp.com/aziefirdaus83/share/summit-momonfb



4 comments:

  1. yupp! setiap dr kite hanya ade 1 mak yg melahirkan. hargailah yg 1 itu..

    ReplyDelete
  2. leez...
    sudah semestinya leez...kita je belum jadi mak kan?cedeynya...

    syahnia..
    hehe...tau x pe...

    ReplyDelete
  3. sangattt sayangg ketat2 kat makk kan.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...