Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 13, 2010

Nur Qalisya Qaisara binti Zaharudin

Hai semua...
Assalamualaikum n salam sejahtera...
Ohhhh,,,,sblm tu...
Saya nak explain kat suma org...
Saya bukan Nur Qalisya Qaisara binti Zaharudin...

Tapi itu adalah adik saya ;p...hehe...
Tisya da jadi KakLong la auntie2 suma ;)
Haaaa...ini la adik Tisya, Nur Qalisya Qaisara binti Zaharudin...

Lahir pada 5/09/2010 pd pukul 2.55pagi kat Hospital Banting
Berat baby 3.05kg...

Tisya sayang sgt kat baby...
Kalo suma nak tau...masa Tisya baby kan....
Sama mcm adik Tisya...
^
^
Ok la...Tisya x mau bebel cam Maknjang...
Jom la auntie2...tgk adik Tisya ;)
^
^

Comei x adik Tisya???
"Maknjang...jgn amik baby Tisya tau"
Kalo nak tgk gmbr lain...
Nanti jenguk kt FB Maknjang ekk Nur Azeani binti Kamarudin

Babai semua....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...