Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 23, 2009

Akhirnya...Siap Sudah....




Siap sudah job aku Jumaat lepas 20/2/09...client pun puas ati...Harap2 pasni aku dpt job yg byk...Ye la...bukan sng keja seniri nih...income x fix...Bila teringat zaman2 keja makan gaji...x yah nak susah ati...gaji mmg da fix...cukup time dpt gaji...tp x pe la...bak kata pepatah melayu...bersakit2 dahulu, bersng2 kemudian tp mmg adventure idup aku 2taun kebelakangan ni...moga2 makin murah rezeki aku n hubby...n semoga murah rezeki jgk nak dpt baby...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...