Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 30, 2013

Sedap OK Biskut Nih

Mmg sgt awesome biskut ni..arga x sampai RM2 tapi bila makan tu terasa seperti di awang-awangan konon..haha...Aku memula tergoda nak beli bukan psl apa korang tapi sbb arganya yg murah tu. Pastu bila da mkn rasanya menggoda jiwa dan kalbu, apalagik..tadi aku beli 2pek..x byk la aku beli sbb aku ngn hubby aku je pun. Kalo anak aku ramai, maybe la aku beli byk cikit..haha...Kang x beli byk kalo anak ramai, mau berebut2 pulak khen??? Hihihhhh...Aku kalo brg yg mahal2 mmg aku x beli walaupun ada org kata bahan yg mahal ni berkualiti n tahan lama...Org kata ukur baju di badan sendiri...Sudahhhhhh....haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...