Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 23, 2013

Cerita Pendek Sajorkkkk!!!

Tadi hubby n kwn2 nya da gerak ke Kinarut. Ada latihan menembak lagi so tonight aku lonely la nampaknya tapi kalo da dasar penakut tu makanya sudah aku ajak si Qristy kakak si baby sepet yg aku ngasuh dulu tu menemaniku mlm ni..hahah...Ok la kan buat kwn...hihi...Gini la nasib hidup perantau....chewahhhhh...haha...Emmm, ok la...x da apa aku nak share sgt. Nak berblogging sampai lebam pun nan hadoooo dgn line tenet yg menyakitkn ati nih!!! Huhu...Btw, tadik sblm hubby aku bertolak...sempat aku suh hubby aku belikan aku Green Apple IceBlended kegemaran aku ngn waffle choc+peanut butter tp waffle tu x garing la...aku suka kalo garing2 cikit...heheh...Sgt manyak songehkan??? Hikkkkssss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...