Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 9, 2013

Mee Rebus Warisan... Pasembur...Nasi Ayam...Jom Try Makan!!!

Gerai Mee Rebus Warisan&Pasembur mak aku kini telah dibuka di Taman Kota Jaya, Simpang, Taiping, Perak of coz..hihi. Kalo korang yang dok area Taiping..korang bole menuju ke taman tersebut...Bila je korang masuk ke taman tu..kiri dan kanan jalan ada deretan gerai yang disediakan oleh MPT...Gerai mak aku adalah di sebelah kanan. Ada banner digantung di situ. Gerai mak aku tu dibuka pd pkl10.00pagi. So far mak aku hanya buat 3menu sajorkkkk iaitu Mee Rebus RM3, Pasembur RM3, Nasi Ayam RM4. Bila da cuba, pasti puas hati!!!  Chewahhhhhhhhh...punya nak promote khennnn???hihi...Gerai mak aku tu bersebelahan dgn gerai Liza's Corner Nasi Lemak Pandan kak sepupu aku.  Maaf, aku x da gmbr menu sbb aku kan jauh di Sabah ..hihi. Suruh Abah mms tapi Abah tak mms pun lagik..huhu. Ok la korang, kalo da cuba nanti, kalo sedap..jgn lupa promote kt kwn2 n sdara-mara k!!!hikkksss. TQ korang!!!...

Btw, gmbr kat bawah ni masa aku balik Semenanjung ritu...sempat la melepak kat gerai kak sepupu aku tu. Hahhhh...gmbr kat bawah ni la gerainya tapi bukan gerai berkhemah tau korang..hihi...gerai mak aku kira yang sebelah ni la...Actually gerai kat sini sbnrnya open gitu kira pas abis niaga pandai2 ar korang nak menjaga segala harta mak nenek yang ada kat gerai korang tapi kak sepupu aku rajin bertukang jadik inilah hasil kerjanya...Buat pintu  bagai pastu terus peniaga kat situ suma tiru buat jugak..hihi...Sampai ada yang pi mereport kat MPT tau sekali MPT dtg, dorang puji lagi ada la...siap cakap yang penting kedai bersih!!! Hah...amik ko...Mereport je pandai sekali ngn dia2 pun meniru buat jugakkkk...hahha...Begitulah adat org meniaga..siapa pernah meniaga pasti memahaminya...hikssss....

Ehh ok la korang...so korang2 yang dok area Taiping n sewaktu dgnnya...jangan lupa try makan kat gerai mak aku yek??? Babaiiiiiiiiiiii....

2 comments:

  1. InsyaAllah...kalau ke sana..akan singgah...dulu selalu pg Taiping..hantar amik adik mrsm kat sana...

    ReplyDelete
  2. oh ye ke kak? bestkn tepeng? mesti selalu lepak lake garden kn? hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...