Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 18, 2013

Bebel Pagi!!!

Disebabkan tenet down beberapa ari ni...x dpt la aku update blog aku ni. Comment2 dr kwn2 pun ada yg x dpt aku nak reply lgk...huhu. Sorry ye korang, nanti bila line ok...aku reply. Bukan ape, wifi aku kt umah ni haaaa...qouta abis da..da x larat nk topup..asal topup, 2,3 ari abis. Stress ar cenggitu. Yang qouta off peak hour mmg dok byk 99%...Ate mana taknya...off peak hour adalah pd pukul 2am ke 8am...Sah2 time tido tu khennnn???...So x da makna pun kalo tenet aku tu 8gb, kalo da 4gb peak hour, 4gb off peak hour...Peak hour pulak jam 8am ke 2am...panjang tu time peaknya...Memang x cukup sesajork arrrrr...huhu...Biznez...biznez dorang ni!!!...Pastu aku amik ar celcom yg mingguan kat tab aku nih, sekali line celcom adalah x bgs kat umah aku ni..hah...makhencik stress lagik!!!. Rugi kot RM18 aku..hukhukkkkk....

Makanya nanti aku pi KK, aku nak pi Maxis Centre tukar simcard aku yg kat hp torchlight aku tu ke simcard yg cip kecik so that simcard tu bole la masuk ke tab aku nih...Senang sikit aku nak online kat tab nih. Biarlah wifi kat umah ni, hubby yg guna sbb aku kena tenet ada kat hp...hubby dia jenis yang x heran sgt bab2 ni..hehe...Mmg la bininya hover cikit yang penting aku byr seniri tenet aku...heheh... Ok la korang, later kalo line ok..aku update lgk....Babai.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...