Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 25, 2013

Sayangnya My BB ♡♡♡

Igtkan nak jual my bb nih...sekali sbb arga bb adalah tersangat rendah makanya x jadik la aku nak jual. Drpd jual dgn arga yg rendah, baiklah guna jek sampai lebam!!! Cuma x le online la sbb kalo online...sejam pun le abis baterinya, huhu...tapi tadi aku test buh celcom aku dlm tu...off kan wifi bagai sbb kat umah, aku mmg pakai wifi...pastu reception letak 2g sajork..ok la dlm 7jam bertahan gak bb aku nih. Makanya le la aku pakai bb aku ni balik walaupun x le nak online kat situ...Bab online tu, da x da hal sbb aku online via tab da skrg....n lappy also kalo aku nak update blog gegila la khen???hikkkkssss....Tapi mmg aku rasa nyesal pulak beli bb ni taun lepas sbb skrg baru aku tau drpd ramai kwn2 yg guna bb...bahawasanya bb adalah mmg x tahan terutama baterinya. Pepatah ada mengatakan...menyesal kemudian x berguna lagik...hahah...so aku x suggest korang yg nak beli bb tu!!!

Adakah aku menutup periuk nasik Blackberry???. Oh nooooooo...itu bukan maksud aku cuma ye la..kita nih kalo beli mesti la nak guna lama kan? Ini beli, setahun pun x tahan..ate cane???...Kalo aku kaya..x mengapa la kan? Heheh....Tapi satu aku puji psl bb nih adalah pasal tenetnya. Murah ok!...Aku guna tenet sebulan baru RM20..itu Maxis...Tak tau pulak aku kalo service provider yg lain. Pastu x pnh x cukup qouta. Mungkin aku ni bukan jenis byk download penyebab x pernah x cukup qouta...Wallahualam la...Ehhh, panjang pulak aku bebel kan arini?...tapi kan korang, nowadays...aku suggestkn korang beli Samsung sbb Samsung the best kot rasanya skrg. Suma org pun nak beli Samsung lately...Da tu...kejap2 ada je product baru drpd Samsung tapi jgn la korang asyik tukar je memanjang...Sayang duit ok!!!...hahahhhh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...