Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, January 20, 2012

Sunyi Kalo Ini Budak Tecik X Da

Sejak saya ngasuh ini budak tecik...
Hidup kami suami isteri mmg sgt sunyi kalo x ngasuh si baby nih...
Biasa la kalo time Auntie si Dania nih cuti...
Makanya saya pun turut cuti ngasuh Baby Dania
^
^
Patutnya kalo off day mesti la suma org shukeeeeeeeee kan???
Tapi bukan pada saya....huhu... ;(
Sgt x shukeeeee kalo Auntie Dania cuti byk ari...
Coz selama itu lah kami akan menanggung rindu yg mendalam disebabkan si tecik nih...hikhik
^
^
Ohhhh okae...
Latest news yg buat suma org rasa marah skrg ni...
Adalah kes 2baby yg mati tersedak di pusat asuhan kanak2...
Sapa yg harus dipersalahkan???
Itu bukan bidang kuasa kita semua....
Mungkin salah si pengasuh?
Atau sudah memang itu yg ditakdirkan Allah swt...
Wallah hualam kan???
Kalo x da sebab pasti tiada juga akibatnya...
Wahhhhhhh...apa la acik nih merapu pepagi nih???
Haha...sila abaikan kalo x shukeeeeeeeee...hikhik
^
^
For me
Saya jaga Baby Dania nih mcm anak saya sendiri...
Saya cuba menjaga dia dgn penuh hati2...
Keselamatan of coz itu yg paling diutamakan...
N moga2 Allah membantu saya...
Supaya saya x menyebabkan atau membuat sebarang perkara yg boleh menyebabkan sebarang perkara yang x elok berlaku...
Aminnnnnn....
Aminnnnn....
Yarabbal Alaminnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...