Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 25, 2012

Frust Kengkadang

Kdg2 rasa sgt kecewa...
X tau kenapa apa saja yg diusahakan semuanya seolah x menjadi...
Mcm2 diusahakan utk menjana pendapatan bagi membantu meringankan beban sang suami tapi semuanya seolah x menjadi...
Semuanya seolah mengecewakan...huhu
^
^
Kenapa ya org lain buat apa ja...
Semuanya menjadi...
Tapi aku???...
^
^
^
Aku juga berusaha mcm org lain...
Aku juga berdoa mcm org lain...
Apa yg x kena dgn usaha ku selama ini???
^
^
^
Mungkin Allah sedang menguji aku...
Menguji sejauh mana aku akan terus berusaha...
Menguji sekuat mana aku terus bersabar...
Menguji seteguh mana aku berdoa kepada-Nya...
^
^
Ya Allah...
Kau berikanlah aku kesabaran dan kekuatan dalam menempuhi hidup ini....Amin...Amin...Yarabbal...Alamin....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...