Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, January 9, 2012

Kisah Malam New Year

Kisah Malam New Year yang adoooooooooo...hikhik ;p
X la sehebat mlm new year kawan2 kot...
Tapi baru 1st time new year sambut mcmnih...
Nnnnnn...
Saya baru perasan yg org2 kat sini mmg sambut new year dgn memanggang bagai meihhhhhh ;p
^
^
That day...
Kami share sorang RM10 utk buat BBQ...
Dirumah kwn yg kat atas air tu ;)
^
^
Tapi mlm tu x meriah sgt coz sbg polis...
Of coz la my Hubby n SanSan Hubby's bertugas di mlm New Year itewwww...hik...
Dorang tugas dr jam 7mlm sampai ke 2pagi camtu...
See...bukan sng jadi polis okae ;p
Stop by saying polis nih Anjing Kerajaan...wah...tetiba lak acik emooooooooo nih...huhu
^
^
Menu2 mlm tu adalah....
Mak kepada SanSan
Sate Payau n Kuah Kacang
SanSan
Macaroni Mayonis dgn Buah-Buahan Cocktail 
Myself
Spagetthi Orang Melayu namanya...bolehhhhhhh???hikhik ;p
Menu Lain
Agar2 Durian by Mak SanSan, Kicap Pedas utk Ayam BBQ by Me and of coz la Ayam marinated by Me...
Abg Wadi yg dipertanggungjwbkan utk memanggang...hikhik ;) 
*** Atas titi ja pun kami berBBQ...syok what..hehe
 SanSan dgn Mama nya
MySelf ngn the only one adik kepada SanSan ;p
Ayooo...saya sgt gomokkkkkk kan skrg???hikhik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...