Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 4, 2012

Ampat Tahun larrrrrrrr

Tanggal 29/12/2011 aritu...
Maka sudah genap 4tahun kami suami isteri melayari alam perkahwinan...
Alam percintaan 5tahun...
Total 9tahun la kami bersama...
^
^
Haha...
X bole bla kan???
Nak jugak gtau...hihi
^
^
Ok la...
Back to the main topic...
***
Alhamdulillah...
Jodoh kami masih berpanjangan sehingga ke hari ini...
Semoga ianya berkekalan ke akhir hayat kami hendaknya walau ditakdirkan kami x kan punya zuriat
Aminnnn....
^
^
Tipu la kalo saya kata hubungan  kami suami isteri ok ja sepanjang masa kan???
Sedangkan lidah lagikan tergigit...
Ini kan pula suami isteri...
Pepatah yg mmg x asing lagi...
Sapa x tau baik bunuh diri okae ;p...haha
^
^
Apapun...begitulah asam garam dalam rumahtangga...
Kadang2...perselisihan faham itu akan lebih mengeratkan hubungan suami isteri...
Caya x????hihi...x caya sudah...ahkak x kisah...hikhik ;)
^
^
Yang penting kalo berbalah pun...
Jangan dua2 nak jadi api...
Sorang mesti jadi air...
Insyaallah...sumanya akan okae....
^
^
Haahaa....
Tetiba ahkak terasa mcm ahkak lak Dr. Fadzillah Kamsah meihhhhhhh....hihi

3 comments:

  1. ish comei betui pengapit sblh hg tue,ayu mnis jer..^__^

    Happy 4th Annivasary bff..

    ReplyDelete
  2. happy 4th anniversarry dik.. semoga kebahgiaan berkekalan..

    ReplyDelete
  3. loveaqsha...aar la...comei betui pengapit aku tu kan???arini baru aku perasan...hikhik ;p gurau ja la mommy to be...

    kak aeida...
    tq kak ;) aminnnnnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...