Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, January 5, 2012

Anak Oh Anak

 
Nak tau apa yg Baby Dania nih da buat???
Dia dah lukakan hati I setinggi Gunung Kinabalu okae..hukhuk...uwaaaaaaaaaa
^
^
Baby Dania telah mencabut Wall Sticker akak dohhhhhhhhhh!!!!...huhu...
Ehh..tetiba acik tertiru Boboi lak..haha ;)
Tanpa perasaan Baby Dania itu meragut setiap inci Wall Sticker ahkak.... ;(
^
^
Haha...sgt over kan makcik nih???
Besa la kan kalo ada anak kecik...
Mula2 ja makcik nih melarang...
Pastu...
Suka hati ko la nakkkkkkkkkkk...
Cabut la kasi abis...
Apa la yg si anak tecik ni faham kan???
Normal la tu....
Ada gak anak2 kawan dtg umah nih...ada percubaan yg dibuat utk cabut Wall Sticker nih.....
At last...Baby Dania la juara cabut Wall Sticker kuuuuuuuuuu....hikhik ;p

2 comments:

  1. Lau dania leh cbot sticker wall hg,nti aku cabot pn msti hg xmrh kn..
    sb aku sm cute ngn dania bla cabot sticker wall hg^____^

    ReplyDelete
  2. x marah la acik zura...acik zura mmg sama comei ngn dania...hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...