Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, October 10, 2011

Mak Sentap La Arini

Arini mmg bikin ati panas ja bila ada someone bercerita psl x officemate kami..huhu...
Dia bole ckp kat kwn saya bahawa staff  baru ni lagi okae drpd yg bini polis tu...means adalah saya okae...huhu...
^
^
We all mmg sedia maklum yg dia ni suka buruk-burukkan org lain...
N x sangka this time...
Saya pula yg diperburukkannya...huhu...
^
^
Project Manager, Safety Officer sumanya memujuk saya supaya x resign...
N ada sorang pekerja kontrak pun berkata bahawa saya n staff yg sebelum nih means kwn saya yg resign jugak sblm saya adalah kerani yg terbaik...x mcm si dia yg memburukkan saya....suka marah2 perkerja2 kontrak...katanya la...
^
^
Ada someone yg keja kat situ yg pangkat abang...kata rindu kat saya pasal kerani yg baru tu x ramah mcm saya...x mesra gitu...
N staff yg burukkan saya tu of coz la bukan kegemaran mereka kan???...
Kalo da suka tengking2 org, mrh2..siapa yg suka kan?
Pekerja kontrak pun manusia jugak...
Betul x???...
^
^
Actually pujukan, pujian itew adalah compliment utk saya kan?
Means saya kerja dgn penuh komitmen la sampai org2 penting company pun memujuk saya untuk x resign...hihi...
Bukan maksud utk mendabik dada ya kwn2 ;p

^
^
Perempuan ni la...
Dah la mentang2 aku assistant ko...
Ko berlagak x ingat...
Da tu siap pernah cakap "u kerani ja kerja senang"
Ehh...ko tu muda drpd aku la...byk lagi experience aku drpd ko...lebih drpd keja kerani aku pnh buat...
Sbb kat sini x da jawatan yg sesuai utk aku ja sbb tu keja kerani pun aku tibai...
Ko nak tunjuk hebat sgt...
^
^
Da la aku kat opis tu x berhenti keja buat itu ini...
Ko siap dgn FB bagai..psg lagu kuat2...mcm x keja ja aku tgk ko...
Sumanya aku kena buat...
Yang ko tau...merungut keja ko x siap bagai...
Abis kalo curi tulangnya banyak..
Camna keja nak siapkan???
Perempuan...Perempuan...
^
^
Huhu..
Da la..mls da nak igt psl pompuan tu...
Biar la dia nak kutuk apa pun...
Yang penting mereka2 suma tau mcmana saya bekerja...
^
^
Sorry la kwn2 coz en3 ni agak sentap sikit...sikit ka?..ka banyak sentap?haha...
Tetiba ja kan mak rasa bengang tahap gaban...huhu...
Saya pun manusia biasa juga bha...
Ada tika saya pun naik angin juga...huhu...

2 comments:

  1. Cool la beb...
    Aku mmg thu hg pkerja yg cmrlng dan dedikasi..
    Meh bg aku cuci ckit owg yg ktuk bff aku~
    Papepun jemah ko hrus ceria seindah suria:-)

    ReplyDelete
  2. Tq dear...
    Nanti hg tlg cuci dia ngn clorox ekk...hihi...ye la senah...aku haruslah seindah suria..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...