Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 12, 2011

Baby-Sitter To Be


*** Rindu pula pada si Tisya nih***
^
^
Uhh...esok saya akan start jadi
^^
baby sitter pada budak lelaki umur 5tahun n adiknya...lelaki juga umur setahun lebih...
^
^
Risau pula esok pagi takut si adiknya tu meraung psl dorang x pnh di antar ke rumah baby-sitter...
Yang abangnya x pe coz pagi pi sekolah...
Jam 12tghari camtu baru dorang antar umah saya...
Budak da sekolah ni da biasa bergaul jadi rasanya x da masalah...
^
^
Yang adik tu je merisaukan saya..huhu...
Apapun hopefully ok la hendaknya...Aminnnnnnnn
^
^
Akan guna segala skill yg ada atas pengalaman mengasuh anak2 buah saya  ;)
^
^
Mcmana saya bole jadi baby-sitter pulak???haha...
Ini pun sbb maid dorang da balik Indon...
Jadi bapak bdk2 ni bertanyakan pada rakar sekerja Hubby saya kot ada org boleh jaga...
Jadi kwn Hubby saya pun suggest kan saya coz mmg sedia maklumkan saya x kerja da...
^
^
Saya ok ja...
Lagipun biasa juga jaga anak-anak buah kan?
X la sunyi sgt kalo Hubby saya pi kerja...hihi...

1 comment:

  1. xpe. 1 p'dekatan yg bagus. mane tau kot2 sok buleh 'baby-sit' baby sendirik plak kan.. amin... ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...