Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, October 28, 2011

Gugur

Saya bukanlah keguguran tapi minggu lepas ada mimpi yg saya keguguran...
X pnh mimpi mcmni selama dkt 4tahun kahwin ni...
Kalo mimpi dpt baby tu..dulu2 mmg selalu la...
Org kata mimpi mainan tido
Ada org kata...kdg2 mimpi tu maksudnya terbalik...
Hrp2 begitulah hendaknya...
Tapi x la berharap pun...lalala
Ada sapa2 yg pnh mimpi keguguran???

3 comments:

  1. betullll...org kata mimpi ni mmg salu berlawanan...eka salu je mimpi mengandung/bersalin.tup tup...esk piyed trs...ni kalu mimpi keguguran...ada la kot tu *___* harap2 ye

    ReplyDelete
  2. eka...dulu pun mmg azie selalu mimpi dpt baby tapi sebaliknya...ni 1st time mimpi camni...hrp2 berlawanan la maksudnya tapi percaya tu x la....hihi;p

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...