Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 4, 2011

Kisah Rambut Bukan Kisah Kita

*** Gmbr sebelah ni adalah kat Pekan Kundasang...lalalala
^
^

Ce tgk rambut ku itu....
Agak serabut kan???
Tapi kat gmbr ni still nampak x teruk sgt spt keadaan yg sebenarnya...hihi...
^
^
Makanya tadi saya da pun pi buat rambut....
Kalo ikutkan ati mmg da nekad x mau buat rambut da...
Tapi sbb rambut da truk sgt...
Harus lah buat juga rambut ni...
Huh...melayang duit kuuuuuuu....
^
^
X pe la...at least nampak juga hasil duit gaji yg setengah bulan aritu...hihi...
Tapi idak la bermakna abis duit gaji tu dikerjakan utk rambut ni...
Idak la saya sanggup menghabiskan kesemua gaji ku itu semata2 demi rambut ku ini...No...No...No... ;)
^
^
Hajat di hati nak buat perm besar2 tu tapi memandangkan sbb sblm ni penah rebonding n highlight jadi rambut ni x le nak terima...
Makanya rebonding saja la jwbnya...
Org kedai tu suggest suh saya pi Kota Kinabalu coz kata dorang kat sana buat bagus...
^
^
X pe la..bab2 perm2 tu lain kali la...
Kalo ada rezeki lebih nanti..buat la lagi...
Bukan byk manapun gaji setengah bulan yg saya dpt tu...
Byk lagi perkara mau fikir...
Mau juga bank-in kat mak kat kampung sikit...
Esok kena pi bank in nih...hihi ;)

2 comments:

  1. makin cantik la azie skang nie

    ReplyDelete
  2. x la kak...biasa ja...kalo akak jumpa azie...x pasal akak lari...hihi...x serupa gmbr punya...buh dlm blog sure yg elok2 je kak...sbnrnya byk gmbr yg delete...haha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...