Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 8, 2011

Bersiaran di OUM,Kota Kinabalu

*** Gmbr dikidnap drpd Incik Google ;p ***
^
^
Pagi ni saya bersiaran di OUM, Kota Kinabalu...
Huhu...
^
^
Bukan saya yg belajar tapi saya hanya menemani Incik Hubby...hihi...
See...very peneman yg setia kan?haha...
Today adalah 1st class utk Incik Hubby saya ;p
Actually Hubby saya buat PJJ utk Bachelor of Psychology with Honours...
About 5 years to finish the course maaaa...
X pe la...demi utk masa depan yg lebih selesa kan???
Manatau bila da ada degree nanti sng naik pangkat kan???
Insyaallah...Aminnnnnnnn Yarabbal Alaminnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...