Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 3, 2009

Ngan Kak Aleeda,My Mak Andam

Smlm pas amik Loveaqsha balik drpd keja...trus berdesup ke umah My Mak Andam...Lovely Kak Aleeda yg letaknya kat Taman Koperasi Polis Fasa 2...kalo siapa2 yg selalu lalu Taman Batu Muda...sure tau kat mana umah ni coz umah Kak Aleeda nih betul2 tepi jalan...kat traffic light lak tue...Umah colour kuning cair...Mmg klasik dan menarik umahnya a.k.a butik andaman...kalah la Spa Q tue..interiornya pun...tertarik menarik...mmg de bomb meletup2...Mesti u all akan suka...Di samping Kak Aleeda yg tersangat la friendlynya...mmg u all akan rasa selesa...kenal sehari pun rasa cam kenal bertahun la...waaa....promote sakan saya nih....
Ini lah view depan pintu masuk umah a.k.a butik andaman pengantin Kak Aleeda...siapa2 yg nak kawin...dtg la survey2 kat sini...Kak Aleeda ada buat SPA jgk kat cini ;) pandai dia buat duitkan???...banyak koleksi baju pengantin...kalo nak ikut design u all pun...x da masalah...saiz pun x da masalah jgk...x da la khas utk yg bdn solid-molid je...Sila lah ctc Kak Aleeda 019 771 7059...nanti jgn lupa gtau yg saya promotekan tau...le la dpt komisyen ckt2... :))...pandai saya buat duit kan???Igt Kak Aleeda je pandai buat duit???...Jgn marah Kak Aleeda...(elleh...cam la Kak Aleeda view blog saya kan???)

Ha...ni la gambar saya ngn owner Butik Andaman Aleeda...siapa lagik kalo bukan Kak Aleeda...actually smlm saya ngantar brg kat Kak Aleeda..so lepak la kejap sambil pau Kak Aleeda tlg cantaskan kening saya yg amat la lebat bulunya...wakaka...Saya x tau nak cantas kening sbnrnya... :) dulu cantas pun masa kawin je pun...itupun para mak andam yg buat...nak buat seniri...x brani cek...kang tah apa2 jadinya...


Kak Aleeda yg malu2 nak bergambar...

Hikhik...besarnya muka Azie drpd Kak Aleeda... :P...Waa...control ayu nampaknya Kak Aleeda..


Kak Aleeda yg malu tapi mahu sbnrnya nk bergambar :)



*Siapa yg nak amik pakej kawin kat tmpt Kak Aleeda nih...request la make-up oleh adiknya Risz...coz Risz,make-upnya tersangat la mengancam...Kak Aleeda nih da malas sikit nak make-up sejak2 adiknya Risz tu da take over part make-up2 nih...Da pencen katanya...Kalo u all nak tau...masa saya kawin dulu...masa Outdoor photography...Risz la yg make-up kan...Masa Nikah...Kak Aleeda...masa Sanding....sepupu dorang...sapatah namanya...tapi saya x berkenan sgt2 ngn make-up waktu sanding....

1 comment:

  1. kenape x berkenan dengan make up masa bersanding?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...