Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, July 8, 2009

TAG:Pasangan anda

Layan je la gmbr2 kawin belah hubby nih ye...gmbr pertemuan pertama dulu ada tapi mcm yg saya ckp kt n3 sebelum nih...tah pegi mana tah tapi rasanya ada kt dlm CD kt umah mak kot...Nanti kalo ada saya upload kan ekk...

Tempat pertemuan anda dan suami untuk pertama kalinya
Masa tue saya study Dip. kat NCT...Hubby saya lak time tue...STPM.Actually masa tue saya baru je frust bercinta ngn dak sekolej...(dak2 NCT pasti taukan???sila anggukkan kepala...)=(mati nih kalo hubby belek blog)...kira time tu mmg lone ranger loo...nak dijadikan cerita...ada 1 ari tu...saya ngn kwn saya Bb gi la ke Taman Tasik Taiping...tujuannya bukan nak merewang ye tapi untuk melaksanakan assigment VIDEO CLIP...Masa kat taman tue ada sorang lelaki follow kitaorg...kitaorg pun apalagi...punya la laju jalan...tetiba nampak la sorang mamat tgh study atas motor...di bawah sepohon pokok...di tepi tasik...ar cecehhhh... :) rajin la kononnnnn....so kitaorg pun menuju ke arah mamat itew...ha....baru la mamat yg follow kitaorg tadi tue menjauhkan diri...."haa...tau pun takut"...so di situlah takdir telah menemukan kami... :)
Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan...
Semestinya gentleman n caring...
Tempat 'dating' di mana dia meluahkan perasaan pada anda
Actually kami sama2 meluahkan perasaan tue masa on phone...
Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
4taun kami kawan...setahun kami tunang...kira2 5taun jgk la...baru decide nak kawin itu pun kalo awal2 da cukup duit...sure awal2 lagik kami kawin :)
Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
Setahun 6bulan,1minggu 2 ari...kasik detail lagik tue...
Kejutan yang pernah di buat pada anda...
Kisahnya masa hubby keja kat belah "Selatan" dolu-dolu masa bercintan-cintun le...PJJ kiranya...ada 1 hari tu...x da angin x da ribut tetiba dia da sampai KL...kelam-kabut saya bersiap nak gi jumpa di kat KL area...sbb masa tue hubby dtg naik bas...(kan padan muka nak kena tunggu org bersiap...ckp awal2 kan senang...mcm nak buat spotcheck pun ada....)
Kalo time2 da kawin nih...kejutan yg x mau sgt nak dgr...bila accident motor!!!...mula la mcm2 kat fikiran...x sng duduk dibuatnya...bila tgk luka2 tu...adoiyaii...mula la menggigil 1bdn..
"Semoga hubby dijauhkan drpd sebarang malapetaka...Aminnnnnnnn"
Perancangan anda dan dia dalam rumahtangga...
Of coz nak dapatkan baby drpd darah daging seniri...lama da menanti nih...Sunyi pulak hidup berumahtangga tanpa kehadiran cahayamata :P
Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda...
Semestinya ok bangat deh...(Saya bukan org indon yek...)...tambah pulak hubby nih jenis rajin bersembang...kalo bersembang tue...sampai ke pagi...Hubby nih ambik berat hal keluarga saya...Saya pun camtu jgk dgn family hubby :)...x caya tanya hubby saya....
TAG:
- Kak Awiena@Rafflesia Merah
- Kak Faizah_Haris
- Kak Leed
- Iesma@My Happy Life
- A.S.L.E.E.Z & life
*Apa pasal la bila publish...jadi x da perenggan pulak...Ada sapa2 bole tlg???

6 comments:

  1. 'a.s.l.e.e.z & life' tu cam kenal jer.. he3..

    ReplyDelete
  2. leez la orgnya...ecececehhhhhhh...azie ada tglkan pesan kat n3 leez tadik...

    ReplyDelete
  3. Yeyeye leh comment hg....
    Ceh lomantic thap maut tue...
    nape xboh gmbr video klip hg tue????sure gempak..hehe

    Tgu nti aku wat yer tp lmbt lg kot....hehe

    ReplyDelete
  4. sbb x le nak buh...mmg aku nak buh pun tadik....

    ReplyDelete
  5. waaaa aci tak KIV dulu...weeeehehehehe~!!!

    ReplyDelete
  6. azie...
    hhuhuhu ni kire keje umahhh ekk...ok berehhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...