Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, July 11, 2009

Hubby...Hubby...

Apa kena-mengena klinik nih dgn hubby saya???
Adakah hubby saya bertugas sbg Doktor Gigi di sini???
^
^
^
^
^
Actually,pada mulanya kami husband n wife pegi kat klinik nih yg terletak kat Dayabumi...
Ini pun sbb Abah saya yg suggestkan klinik nih...
Sbbnya...
Ini lah klinik gigi favourite Abah saya kalo bersangkut-paut ngn gigi nih...
Even costnya agak mahal tapi kalo murah gegila tapi sakit yg dialami NAUZUBILLAH dibuatnya...
Apa kes???
Mcm yg semua org tau...
Kalo bab2 sakit gigi nih jgn la main suka ati pegi memana klinik gigi sbb cara dorang treat patient amat la berbeza...
Ada yg amat kasar layanannya...
X da soft touch langsung sampaikan rasa nak tendang je si doktor tue... :)
Tapi...
Last2 bukan kat sini hubby dapatkan rawatan coz rupanya kena buat appointment dulu...kwang...kwang...kwang...
Dan...
Appointmentnya adalah pada hari Selasa 14/07/09
Actually Isnin pun bole tapi memandangkan Hubby amik cuti hari Selasa
So Hubby decide pilih ari Selasa....

Beberapa ari nih...
Hubby mengalami sakit gigi yg AMAT sgt
X lena tido hubby dibuatnya...
Tapi saya tido dgn lenanyaaaaaaaaaa... :p
*Pix masa tgh tunggu Hubby dioperasi(tgh layan Anak Wayang :p)
Tapi org yg semestinya mengalami tension tahap melampau...
Of coz...
Saya la tu siapa lagik kan???
Mana x nya....
Da la kencing x lawas saya semakin bermaharajalela...
X sng duduk dibuatnya...
Pinggang pulak makin ketara sakitnya...
Besa la org yg mengalami sakit gigi nih....
Dia je yg sakit...
TENSION!!!TENSION!!!
B nih mmg x patut...
"Asyik nak marah org je"
Tapi saya maafkan looooooo....(mcm tagline Bell dlm Cinta Gila pulak)

*Ini gmbr Hubby setelah keluar drpd Bilik Surgery kira2 dkt kul 11mlm smlm...
Sbb Hubby dh x tahan sgt nak tunggu ari Selasa
Malamnya pas Maghrib...
Kami pun kuar rumah
Last2...carik punya carik....
Kitaorg nekad gak cari klinik gigi sampai ke Sentul nun di sana...
Itu pun Hubby berbelah bagi jgk tapi atas paksaan org yg tension asyik kena marah nih...
Dan Hubby pun betul2 da ready...
So Hubby teruskan jgk niatnya itu.....
Lama jgk la...bermula drpd 9.30mlm sampai la dkt kul11mlm gitu...
Baru semuanya selesai...
Itupun bukan cabut gigi je...
Siap buat surgery lagi sbb da teruk sgt...
Next week ari Jumaat kena pegi klinik balik sbb nak kena bukak benang yg adooo
Inilah klinik giginya...
Klinik Pergigian Rohaya yg letaknya di Sentul Boulevard(betul ke x ejaannya nih???),Tgkt 2...1blok ngn KFC&Pizzahut...ermmmmm cedapnya :p yumyum...
Smlm kena dalam RM170 itupun sbb ada buat surgery sekali...
Ok la harganya...x la mahal sgt tapi kalo mahal pun service ok...
X kisah arr kan...

Selesa betul klinik nih...sofa pun gebu je...
Air-Cond pulak sejuk betui....
Ikut ati nak tido je atas sofa tue tapi sbb takut terberdengkur :}
Baiklah jgn kan?????????
X mo arrrrrrrrrrr :)
Kang malu sesaja...
Da la staff dorang ramai...Lelaki pun adooooo....
Jatuh saham kang...
Ecececeh.......Perasan...(ada hati tue...)

*Hubby pun ok da arini...Klinik tu pun bagus...siap call arini tanya ok ke x??...So far mmg puas ati dgn service dorang...Next time kalo ada prob berkaitan gigi lagik...confirm gi sana... :)


5 comments:

  1. Memang faham bagaimana kalau sakit gigi tuu..pernah kena

    ReplyDelete
  2. org kata...sakit gigi la sakit yg dlm kategori paling sakit...kan syiekatsuya???

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan..
    yup..dr gigi kat sentul sgt baik.... muslim plak tu..bersih, siap buka kasut lagi..i pergi cabut gigi geraham bongsu...setiap hari call tanya keadaan gigi.. bagus kan?

    ReplyDelete
  4. awat. xsggah umah kami? dkt dh tu

    ReplyDelete
  5. saya pon dah puas merasa sakit gigi nie sampai suma gigi saya abis kena cabut.. huhuh
    sekarang hnya tinggal nak pasang gigi tiruan jer.. jdi nampak lah manis lau senyum ngn orang hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...