Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 17, 2009

MakNjang with Tisya :)

Arini 1st time guna Picnik utk edit pix...tu pun sbb slalu dok tgk si Loveasqha tu dok buat...So nih nak try la jgk...Mmg mudah sesangat la ekk :)...
*Sempat menggediks ngn si Tisya nih sementara dia ada mood nak bergambar :p
Slalu2 tu saya just adjust pix colour je...x dak la nak buat collage2 nih...Slalunya saya akan guna Adobe Photoshop n sometimes tu guna Camera Software...Tu pun dah malas da nak mengedit gmbr da la nih....nak buat segala mcm ngn Photoshop...coz non ado job looooooooor...
(*Dlm ati dok kata...
Kalo la kita para2 sgala mak nenek designer le guna software semudah camnih utk buat artwork suma tue...bertambah mudah la keja kita ekk tapi kita sedia maklum la yg benda2 camnih x la byk functionnya berbanding Adobe Software...)
So to all designer....
"Jgn ko mimpi ekk"

2 comments:

  1. Amboih..sygnya maknjang ngan Tisya. Leh ler Tisya ajak maknjang pi ToyRus mintak menan byk2 tau! ngeh2

    ReplyDelete
  2. kak cintamanisz...
    mmg syg sgt2 kat dia even ada anak buah lagik 2org...bukan pilih kasih ekk...maybe sbb yg nih paling kerap ngasuh kot....

    adoiiiii...x dapek laaaaaaaaa go ToyRus...maknjang kopak loooor...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...