Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 3, 2009

Aksi Hubby ku yg terlampau :)

Wakaka...Aksi terlampau konon....Pigidah :) Actually...ini gmbr malam semalam pas hubby balik drpd keja...pas kitaorg soru sapdam a.k.a MAKAN loo....memula tu x mau bergambar..siap marah2 lagik...siap tutup muka ngn paper ar...
Dan...inilah hasilnya setelah dipujuk rayu... :P



"Ini aksi...laki bini bermesra-mesraan ekk..." (sila jgn tiru)
x da la...da lama x bergambar berdua sbnrnya...ini je la yg latest smlm...sbb hubby saya kan x suka bergambar...asal keluar berjalan...elok je saya kuarkan kamera je...mula la dia membebel...Hubby saya mmg seorang yg kuat membebel tapi saya sayanggggggggg sgt kat hubby saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...