Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, January 5, 2015

Selamat Hari Monday!!!


Lama plak x update belog melainkan dok iklan sajorkkk..mihmihhhh..So arini tetiba hantu rajin dlm badan aku ni dtg menjelma..makanya jommmmmm update belog yg suam2 kuku ku ini..hikkssss..Btw, bulan ni baby aku genap setahun. Syukur Alhamdulillah..Terasa mcm mimpi jek da ada anak...Da voley gado2 da ngn dia..main lawan2 jerit..geletek2 dia sampai gelak tersedu2 dibuatnya..haha..Ohhhh anakkkkkk....

Dalam planning, aku n hubby aku nak buat majlis doa selamat kecik2 utk baby kami nih. Masak sikit2 lauk tengahari, beli kek..panggil ustad baca doa sikit, panggil jiran2 n kwn2 sikit..hahhhh..shukupppp la khennnn..Harap hasrat hati yg sederhana ni terlaksana hendaknya. Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...