Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 7, 2014

Kejap Ada, Kejap Illekkkkk

image

Teruknya alahai aku skrg..malas bebeno la nak ngapdet blog tau..huhu..Tetiba malam ni aku baru terigt.." Ehh..aku ada blog la.."..haha..Teruk kan aku??.ihiihiiii...Btw, aku nak wish Selamat Berpuasa kpd korang suma yg mana masih setia menjenguk blog aku yg suam2 kuku nih. So far setakat ni posa aku masih penuh..Syukur Alhamdulilah...hihiii...Cakap pasal posa nih..Pejam celik je, da 8ari kita suma berposa..Mesti suma da kalut cari baju rayakan??? Aku minggu lepas da beli baju sepasang somi isteri. Sepasang cukup la khennnn...haha. Cuma utk baby aku, terpaksa beli kain n paksa kawan tolong jahitkan..hahah..Kejamkan aku?kihkihkih...

Ok la korang, anyway..if sapa2 berminat nak beli Sabun Collagen Rumpai Laut Triple A..boley roger2 aku k. RM15 sebijik. Aku sendiri pun pakai sabun ni, so far sgt serasi dgn aku. Ramai customer aku pun repeat order banyak kali disebabkan keberkesanannya. Kepada yg nak beli sabun ni, bole wasap aku 012 6346852.

Selamat malam korang n Assalamualaikum kpd kwn2 yg beragama Islam. Jgn lupa kunci jam, kang x bersahur pulak korang..hehe..

#ergocarrier #babyshoe #babydress #babycap #harummalam #eggwhitemasker #mcm2ada #wasapje0126346852

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...