Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 21, 2011

Telur Oh Telur



Haaa...Mesti kwn2 agak trkedu dgn gmbr yg saya share kt sini kan???
>>
>>
Skrg saya adalah Penjual Nasi Lemak...
Jadi inilah keajaiban yg brlaku last week yg saya nak share dgn kwn2...
Dlm 1tray kan kwn2...
27biji antara 30biji semuanya telur kuningnya brkembar...
Bkn saya x pnh jumpa mcmni tp kali ni byk sgt sampaikn saya jd pelik tp apa nak dipelikkan kan?
Inilah yg dinamakan kekuasaan Yang Maha Esa...
Apapun,Alhamdulillah...
>>
>>
So kwn2...
Pnh jumpa x telur kuning yg brkembar mcmni?
>>
Insyaallah,ada rezeki jumpa la tu nanti...
>>
Ramai org kata kalo jumpa mcmni akan dpt anak kembar...
Btl ke?
Hehe...
Kalo btl...
Alhamdulillah...
>>
Nak dpt sorang pun x dpt2
Inikan kembar..wahwahwah...

5 comments:

  1. subhanallah!! speechless! nae mintak nk post dlm Fb buleh??

    ReplyDelete
  2. mrs fingers,bole je.b4 this saya ada share dlm fb jgk.nanti add saya kt fb ekk nur azeani kamarudin.salam kenal :p

    ReplyDelete
  3. mak aii..frts tme tgk
    skali byk camni..
    slalu sbijik je yg bkmbr..

    insyallah kak mana taw
    dpt kmbar teros ;)

    ReplyDelete
  4. subhanallah!!frts tme tgk
    skali byk camni..
    slalu sbijik je yg bkmbr.

    ReplyDelete
  5. syahnia&kak ina...
    tu la...diri seniri lagi la terkejut sbb slalunya sebijik 2 je...ini byk mcm nih...haha...rezeki kot dpt tgk camni...baru ni pulak jumpa pisang kembar...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...