Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, September 6, 2015

Saya Pakai, Saya Jual Babies Blink



Aku mmg da banyak bulan guna Babies Blink..Aku suka sangat sbb Babies Blink ni boley hilangkan parut2 jerawat. Muka aku ni kalo ada jerawat, mmg aku kena picit kuarkan nanah n sampai la kuar darah..Kalo x buat cenggitu, hah dok bertapa la dia kat situ x hilang2..Makanya mmg slalu la aku picit jerawat aku..hehee..

Tapi x la magic dlm 24jam parut jerawat yg hitam tu hilang serta-merta. Kalo cenggitu, ohhhh merbahayaaaaaa...Nampak sgt sesuatu produk yg cpt sgt hasilnya tu mengandungi bahan chemical. So biar la kita guna kan produk yg selamat...Pulak tu Babies Blink ni produk bumiputera so confirm2 HALAL dan selamat digunakan.

Set Babies Blink mengandungi 5item di dalam setiap set :-
◆ Day Cream
◆ Night Cream
◆ Whitening Serum
◆ Toner
◆ Sabun

Mcm aku yg agak malas ni...Aku guna 3 item jek..Day Cream, Night Cream ngn Sabun je..yg lain aku malasssss..hahaha...Kalo org yg amalkan setiap item tu, confirm hasilnya A+...heheh

Tapi kalo yg kulitnya sensitif tu, aku x galakkan la sbb drpd pemerhatian aku melalui customer aku. Itu just my opinion la.heheh

So..if ada yg berminat nak order BABIES BLINK ni..
Boley wasap aku 012 6346852

Dijamin ORIGINAL!!!
Wang akan dikembalikan jika TAK ORI..TAKE NOTE yer..hihii

Tapi dont worry, harga aku still harga mampu milik walaupun mmg aku x dpt offer harga yg murah mcm yg orang lain offer.

DIJAMIN ORIGINAL
Hati2 dgn produk yg FAKE yer :)

Jommmm..sapa nak selit order, cpt  wasap aku 012 6346852


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...