Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2015

Anak Manja Babah!!!


Anak bapak yg sgt manja...Tau la muka mcm babah kan??? huhuuu..Kalo bergambar dgn babah dia..hamboiiiii..pandai beno acting2 manja tau..Cuba ngn mommy....Sentapppppp mommy tau..huhuu...

Hahhhh...x sentap pun...Mommy x da di sisi..tau dia risau....Nak tido, mesti ngn mommy jd mommy x sentap pun..hahaha..Normal la anak pompuan manja ngn apaknya kan...hihii..ngn mommy manja jugak dia cuma kalo ada babah..over sikit la dia lagi2 since baby..babah dia pantang anak nangis..dia dukung la..bwk jalan2 luar umah la..bwk naik motor la..Ini kan da besar..hahhh..pandai la dia demanding bermanja-manjaan cenggitu..Dgn mommy kalu, dia ok je pandai bawak diri dlm umah sbb dia tau mommy nak kena masak bagai...Tu la babahnya, padan muka..sapa suh train cenggitu kan...Kan penat kalo balik umah..kikikikikiii


See the picca..si kecik ni kalo mkn kat luar..mmg jgn mimpi la dia nak dok diam2 kat baby chair..Boley diam pun dlm 5minit je la..pastu jgn mimpi..huhuuu..Kdg2 kan..elok nak mkn..meragam gitu cenggini, last2 take away iolls tau...Pasrah je la..Normal la ada anak kecik..nak2 banyak ongeh cam baby aku nih..hihii..


Si kecik da ngantuk da dia tapi pas mkn...bwk dia main2..hah..besar la bijik mata dia...heheheh...Mmg kalo pi Imago, Kk ni kebiasaannya mmg bagi la anak aku main kat Molly's Fantasy..hikkkssss


Hahhh..dok belek2 ulat bulu ke apatah nama binatang nih..hikkksss..Baru dia paw babah dia kat Kaison..tapi dia pandai tau..dia paw babah dia x sampai pun RM10..Good girl my little baby..Faham sgt ye dia yg babah bukan owang kaya...hahahaa...


Hahhh..ko tgk kalo bergambar ngn mommy...Pandai sgt buat2 x layan cenggini...X mesra mcm ngn babah...Mommy merajukkkssss kang baru tau..hahaha...



Aku kalo mkn kat Pizza Hut..fav pizza aku adalah Island Supreme..Walaupun simple je..just tuna, crab, pineapple, cheese..Ohhhh..mmg aku suka gila bebbbb..Walaupun yg lenlain ada mcm2 topping tp ini will always be my favourite!!!...weahooooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...