Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, September 1, 2015

Aku Si Kuih Lapis


Hahaa..da mcm kuih lapis kan aku? kikikikikii...Ohhhh..sekarang aku ada jual baju-bajan jugak tau so ni kira aku berangan jadi model sekejap la..mihmihmihhh..Fine la cutting aku x mcm model tapi ada aku kesah ke?hahahaha..Janji pereeeeee..hahaha..Nak suh model pakai, mati la makkkkk nak mengupahnya..hikkksss..

So anyone kalo ada yg berkenan mcm baju yg aku pakai ni...Boley wasap aku 012 6346852...

◆ Material Cotton Chiffon
◆ Fit till XL

Ukuran boley refer yg ni :-
Bahu 15.5"
Dada 39"
Labuh depan 30"
Labuh belakng 35"

RM48 each
Postage RM6 sem, RM10 ss

Boley refer warna pilihan seperti dalam gambar ye sayang-sayangskuuuuu...hikkkss..
Again...kepada yg berminat, sila wasap aku 012 6346852. TQ


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...