Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2015

Play Time At Molly's Fantasy, Imago KK

Pas makan, bagi jap si kecik nih main2 enjoykan diri di samping jumpa kwn baru...hihiii...Tapi makesure kalo kat tmpt awam nih...jgn lepas tangan tau korang sbb kat mana2 pun da x selamat..Ada je yg akan amik peluang nak culik ke hape....huhuuu..Bersangka buruk mmg la x bagus tapi kena jugak la demi utk keselamatan anak. Yang mana baby2 tu..jgn easily bagi org yang tak dikenali dukung ke hape..Peringatan ni utk aku dan somi jugak..hermmmmm :)


So dlm sehari...mommy babah bukan je bagi main indoor je tau...tapi mommy babah bawak lepak outdoor jugak..hahahaha..

Nanti aku hapdet lagi yer..hikksss..Begitulah bila kerajinan berbelog da mariiiiiii...yeahhaaaaaa...yeahaaaaa..andreeee..andreeee :)


Ohhh..sebelum nak mengakhiri entry ni..saje je la nak share yg pandainya alahai anak aku simpan brg dalam  boxes tu sbb kat umah aku mmg train dia kemas barang mainan dia..walaupun kdg2 dia x mo kemas tapi ok la..sekali-sekala dtg kerajinan dia..dia kemas tau...hehehe..

Tu korang nampak kan ball putih tu????. Aku x suruh pun pi simpan tapi dia amik ball tu pegi simpan kat tmpt yg main ball tu..Terharu sgt mommy nak oiiii!!!..hikkkssss..dan2 rasa nak lompat bintang tau kat situ tapi aku x lompat la..Kang ada pulak parents yg terkedu..terpengsannnnn..terpukau ke hape menengokkan kecomelan aku lompat bintang..hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...