Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 29, 2010

Saya sudah besar ;p


Wah...kembung2 pipi tiup belon ;p

Penat sungguh pas join aktiviti hari keluarga Mama nya...

Mama nya yg over pun...hehe...

Siap kerling itu baby...
Ini Tisha sgt garang maaa...

Ohh...nampaknya tiada perkara buruk berlaku...
Muka ada senyummmmmmmmmmmmmmmm ;)

Jgn la u all gelakkan saya lak bila saya kasi update itu tajuk ;p
Da sah2 saya sedar saya dah besaq ya amat ;)...hehe
Actually saya nak wish my lovely niece
Happy 3rd Birthday...
"Tisha sudah besar lorrrrrrrrrrr"
Bln8 da nak dpt adik pulak ;)
^
^
Tadi saya call si kenit tu...
Pandai lak tu berkata...
Skrg kalo call
Dia la org yg akan jwb call
^
^
Bila saya wish birthday dia...
Dia gelak...
"He..he"...chumel je bunyinya...
Pastu bila saya gtau
Maktok,Tokwan,Pandak ada kat umah Maknjang...
Suh dia dtg sini...
Dia jwb...
"Ok...nanti Tisya mandi,pakai baju,Tisya pegi la umah Maknjang"
Percakapan belum la jelas 100% tapi boleh faham la...
^
^
Saya n Hubby sgt syg ini bdk kenit...
Keletahnya ada saja mencuit hati
Lasak...Cerdik...
We love her so muchhhhhhhhhhhhh ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...