Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 20, 2010

Penin la


Suddenly kepala I pusing...
Pslnya smlm tido lambat
Borak dgn bro in law sampai ke pkl 1am
Nak tau cerita apa???
My bro in law cerita psl aweknya... ;p
^
^
Cian dia...
Adik2 da kawin
Dia je x lagik
^
^
Tapi awek2 yg dia berkenan sumanya dr jauh
Siam la...Jakarta la...
Adoiiiiii....
Tapi awek BIL nih dr Siam
Baru 18tahun bakal biras we all tu
Adoiiii lagik...
Da la we all lagik tua drpd itu bdk....
Tapi da kalo itu jodohnya...
Apa nak di kata kan???
^
^
Bila saya tanya BIL...
"Napa awek Along sumanya muda2 ekk???"
My BIL jwb...
"Abis...yg umur2 sebaya/tua sikit suma x mau kat dia"
Haha...cian kan???
^
^
My BIL tu bukan la org terpelajar
Bergaya pun x semcm Hubby saya /adik2 nya
Kerja pun hanya bwk lori Adabi saja...
Tapi saya puji sgt sikapnya...
Bertanggungjwb terhadap Mak Ayah, adik2...
Even adik2 da berumahtangga,my BIL still amik berat...
Still tlg kalo we all dilanda kesusahan...
^
^
Susah nak dpt abg/kakak yg bertanggungjwb ;p
Mesti ada kwn2 yg setuju dgn kenyataan saya kan???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...