Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 19, 2010

Perut lapar

Perut lapar...
Sure makan kan???
Ada yg lapar...tido????
Sure x le tido punya lah
Kalo perut dah berdangdut ;p

Ohh...saya bukan lah Model Kenny Rogers ;p
X lalu they all amik saya jadi Model...
Sudah la gomukkkkkkkkkzzzzzzzzzz....

After beli tiket wayang...
We all pun gi la soru sapdam dulu...
Kang x feel lak tgk movie kan ;)

We all msg2 amik set Quarter Meal
Gila tamak kan???
Share kan jimat...
Sudah nya bkn abis pun psl ayam tu byk isi sgt...
We all x suka tau...
Pasal tu we all slim...
Kahkahkahkah...
X baikkan gelakkan diri seniri...???

Pn. Zura amat cun sehhhhhhhh haritu
Sampai I rasa sgt malu la mau seiring&sejalan dgnnya ;)

Kasi can la sama ini bini org utk feel2 cun gitu...
Tapi mmg cun pun kan???
Putih lagi gebu...
X cam I...
Gebu tapi itam ;p
I redha ok ;p

Our dish that evening...
Sampai ke besok pagi I kenyang tau...
Caya x???
^
^
X caya sudah ;}

Ok la..
Sampai di sini saja coretan shayaaaaaaaaaaa
Nanti u all suma naik bosan lak ;p
Babai suma....

2 comments:

  1. makan kenny rogers ni macam tak berbaloi je.. sebab mahal dan portion ayam nya macam makin lama makin sikit je..

    heheh.. tapi, kalau makan free.. tak kesah laa.. hahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...